با سلام
با عنایت به افزایش بی رویه قیمت دلار طی 3 ماه اخیر تمام تلاش خود را نمودیم تا فشاری به مشتریان قدیمی وارد نشود با این حال نوسانات اخیر ارز خدمت رسانی را با مشکل مواجه کرده است. لذا با عنایت با بخشی از توافق نامه قبل از خرید که به رویت مشتریان عزیز رسیده است و به شرح ذیل است
http://www.moshtariha.ir/announcements.php?id=21

وضعیت اضطراری

۱- تاپ هاست همه تلاش خود را برای پایدار نگه‌داشتن خدمات و محصولات انجام می‌دهد با این همه ، مشکلات خاص و سایر عوامل خارجی ممکن است منجر به وقفه در سرویس‌ دهی تاپ هاست گردند.

۲- مشترک موافقت می‌نماید تاپ هاست را برای نتایج این وقفه‌ ها مسئول نداند ، تاپ هاست هیچگونه مسئولیتی در برابر عدم انجام تعهدات خود در هنگام موارد اضطراری مانند بلایای طبیعی، جنگ، شورش، آشوب اجتماعی، انفجار، اعتصاب، محدودیتهای دولتی و تحریم را ندارد. با این حال در صورت بروز چنین مواردی تاپ هاست تلاش خود را برای کاهش اثرات این موارد را می نماید. بروز هر یک از اضطراری موجب تخطی خریداران از شرایط خدمات نخواهد شد.تحریم و عدم امکان تبادل ارز از موارد اضطراری خواهد بود

شرکت تاپ هاست مجبور است تا نسبت به اخذ ما به التفاوت قیمت از مشتریان قدیمی اقدام نماید
بدیهی است مشتریانی که مایل به پرداخت مابه التفاوت نمی باشند پس از محاسبه هزینه مصرف به صورت به روز می توانند با دسترسی به سی پنل نسبت به برداشتن بکاپ و انتقال به شرکت دیگری ظرف 3 روز اقدام نمایند

امید است که همه شما عزیزان شرایط پیش رو را درک نمایید و تاپ هاست را در ادامه خدمت رسانی با قیمت های منصافانه یاری رسانید

پینوست:
اقدامات فوق مشمول هاست هایی که به صورت فصلی یا ماهانه تمدید شده اند نمی باشد
تاپ هاست پس از انتشار این اطلاعیه اقدام به بروز رسانی فاکتورها و هاست ها و (کاهش دوره هاست ها) و در صورت نیاز مسدود سازی اقدام می نماید بدیهی است مشتریان عزیز می توانند از طریق تیکت نسبت به تعیین تکلیف اقدام نمایند
پیشاپیش از همکاری مشتریانی که شرایط را درک و همکاری نمودند تشکر و قدردانی می نماییم
با تشکر
تاپ هاست




Wednesday, September 26, 2018

«Tillbaka